.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده هتاکی به سردار علی فضلی

 کیهان نوشت:

چند سایت زنجیره ای که اخبار و اطلاعات موثق از وابستگی آنها به یک جریان سیاسی منحرف وحاشیه ساز حکایت می کند، دور جدیدی از بی اخلاقی و هتاکی رسانه ای را آغاز کردند و این حرکت جدید و مشمئز کننده با حمله به یکی از چهره های مظلوم و خدوم کشور یعنی سردار علی فضلی کلید خورد.
این جریان سردار فضلی را متهم به «سرکوب مردم مستضعف» کرده است!
ظاهراً بهانه این جریان منحرف برای حمله به این چهره ماندگار و یادگار سال های دفاع مقدس، انتقاد وی از برخی حرکت های ناشایست و غیرقابل قبول بوده است که در برخی مراسم رسمی از جانب این جریان صورت گرفت و حاوی توهین هایی علیه برخی افراد بود و اطلاعات موجود نشان می دهد این جریان منحرف در سازماندهی آن دخیل بوده است. نکته مضحک ماجرا این است که این جریان انحرافی در حرکتی ناشیانه این سردار جانباز و سرباز حریم ولایت را به سکوت در برابر جریان فتنه متهم کرده است! در حالی که حاج علی فضلی یکی از مدافعین اصلی نظام جمهوری اسلامی در جریان اغتشاشات فتنه سبز بوده و حتی نام وی در لیست 80 نفره تحریم اتحادیه اروپا نیز (به دلیل ایستادگی و مقابله با فتنه سبز) گنجانده شده است.
مهم ترین نکته این موضوع، همزمانی این هتاکی با رهنمودهای اخلاقی- سیاسی اخیر مقام معظم رهبری است .
رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با اعضای مجلس خبرگان نسبت به هتاکی ها و بداخلاقی های سیاسی در رسانه ها هشدار داده بودند. کیهان در آینده، بیشتر به این موضوع خواهد پرداخت که چرا جریان منحرف از چهره های طلایه دار دفاع مقدس و مردان بزرگی مانند حاج علی فضلی می هراسد.
/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.